tisdag 11 november 2014

Fruhippa

I fredags tog jag ett bad med stora prinsen. Väl uppe därifrån va jag helt slut, så jag stupade i säng direkt. Så snacka om utvilad när jag gick upp 7-8 för att pumpa. Precis färdig så...

Knackar det på dörren!
Jag hinner tänka, jäkla skit, nu väcker ni Krille och Ebbe..
öppnar dörren...

Och möts av Krilles bästa vän Andreas, sen stormar även ett gäng till in. Jo men visst, en Svensexa i efterhand. Jaha tänker jag och grabbarna dundrar in i sovrummet. Jag börjar plocka lite, såg ju ut som hela havet stormar eftersom jag stupade i säng utan att plocka dagen innan. När jag plockar i vardagsrummet... (Jag hinner såklart också fundera på vad jag och pojkarna ska pyssla med hela dagen)

Bankar det på altandörren..
Och där står tjejerna.. Får en lista med saker att packa ihop. En cider i näven och börjar mata lilleman...

Mormor & morfar kommer och tar pojkarna och vi beger oss i väg.. Vi kör mot Blekinge, grabbarna svänger ner emot byn.. Strax utanför Karlshamn kör grabbarnas minibuss förbi oss. Stoppet är i alla fall Karlskrona..
Såhär snygga var vi!

Boda Borg är platsen, där delas vi upp i lag och kör ett par timmar. Sjukt roligt och uppskattat. Redan här är min man ganska onykter så jag konstaterar att jag får vara den återhållsamma av oss eftersom vi kommer hem till barnen sen. Dessutom vill jag inte va stupfull då lilleman får min bröstmjölk. Dagens mjölk åkte dock i backen!
Trött brud på BodaBorg

I mitt lag va de iaf Skoogh, Sabina & Andreas och vi klarade flest rum. :D

Vid 13.15 åkte vi tillbaka emot Skåne.
Svänger av i Karlshamn, McD nästa. Insåg ju ganska fort att jag skulle få göra något lite halvpinsamt, bara att bita ihop får 350kr och maten kostar 390kr. Börja tigga då. Fick 40kr av en familj direkt, men såg fel så trodde bara de var 20kr så jag fortsatte tigga. Så 60kr skramlade jag ihop. 20an jag fick över lämnade jag till tiggaren utanför Netto. Fick också trolla lite med McD-clownen.





Sen körde vi vidare till Ynde utanför Sölvesborg. Där hamnade vi på ett litet spa, badade tunna och jag fick massage. Sen gjorde vi oss i ordning för att åka till Maxi i Bromölla. Där fick jag ytterligare ett uppdrag..



Jag under uppdraget på maxi

Jag skulle fylla våran tavla med löv. Sen åkte vi till korsan där grabbarna väntade och där åt vi och drack och hade de hur bra som helst.

Tack älskade ni för en helt otrolig dag.
Ni är bäst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar