torsdag 13 november 2014

Äntligen

Då har vi träffar neonantal och dietisten. En sten föll från våra axlar.

Vi behöver bara hjälp med maten men kommer numera följas av neonantal. Vilket föll mellan stolarna i somras, det finns/fanns en remiss men vi fick aldrig någon kallelse. Nu har vi ju klarat oss bra själva och först nu behöver vi stöd främst av dietisten.

Huvudsaken är att huvud-kurvan följer sitt och det gör den. Längden har planat lite och vikten en hel del. Men de hjälper förhoppningsvis vår nya kost till med.

Dietisten räknade lite och Isac borde vägt kring 6,5kg nu men väger enbart 5,8kg. Vi har fått recept på specialkost, extra kraftig ersättning. Han ska äta 180ml av den varje dag och resten min bröstmjölk.

Är så tacksam att jag stod på mig så vi hamnade där vi skulle varit istället för att enbart få stöd av bvc.

På måndag ska vi väga Isac och jag tror spontant att de är förtidigt för att se effekten men nu kör vi på.

Idag ska jag köra ett nytt pass på gymmet, bodypump är riktigt peppad och spänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar