onsdag 11 mars 2015

Lev ditt liv..

Försöker ständigt fokusera på det och ta varje dag för vad den ger oss

För alla dagar är ju långt ifrån pesten.

Men man vågar inte ropa hej, för då känns de nästan som de kommer en ny grej. 2dagar i rad har Isac ätit fruktsmoothie, enstaka sked. Men han tar ett rejält tag i skeden och slevar in.. det är glädjande att se. Han tar fortfarande inte flaskan. Men matningarna är inte fullt så plågsamma längre.

Vi ska på inför knapp - möte den 1april. Och de kändes som ett april-skämt när vi fick tiden så långt fram. Men veckorna flyger bokstavligen fram.

Min psykolog tror jag är deprimerad och vill sjukskriva mig. Jag försöker resonera hur jag ska ställa mig till det. Dessutom vill hon ge mig något så jag inte ska ta allt så hårt. Något som får mig att slappna av lite. Det däremot är jag helt emot. Jag vägrar verkligen piller. Har i alla fall fått migrän - tabletter. Men märker att bilen är en stor framkallningsfaktor, så undviker den. Hoppas verkligen det försvinner tills det är dags för arbete. För jag vill verkligen inte behöva byta jobb med 😯

Bjuder på lite bilder också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar