söndag 1 mars 2015

Lägescheck

Vi är ganska bundna till hemmet så Isac äter efter klockan med sin maskin. De gör mig tokig, jag vill hitta på saker med pojkarna jag vill ut och busa. Det är ännu värre nu när Ebbe måste vara hemma inför sin operation. Han saknar förskolan och sina fina kompisar.

Men annars går de bra med Isac. Han kräker i princip inget längre. Hans maxdos är 150ml som han äter 100ml/h detta gör han 4ggr på dagen och nattetid äter han 60ml/h hela natten. De går faktiskt bra. En vecka så här sen ska vi införa ett nytt schema. Målet är att han ska äta ett mål på 45min. Nu äter han det på 1,5h. Och då förstår ni kanske att de är tufft att komma ut.

På tisdag tänkte jag komma igång med träningen igen efter 1v uppehåll pga av förkylning första uppehållet som inte gjort mig deprimerad. Tror de hjälper något enormt med samtalsterapi så de är inte sant. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar