söndag 26 juli 2015

Det är egentligen helt galet

Men jag befinner mig i ett sådant totalt lyckorus så det finns inget stopp.

Dessa två fantastiska små individer som är MINA på lån. Är helt otroliga. Isac är en riktig retsticka, han kryper fram till Ebbe och knycker hans snutte "Nina" kryper i väg med världens hånleende. Då går Ebbe in i Isacs rum och hämtar hans Nina och byter helt enkelt. Det är så jäkla gulligt.
Isac älskar att klättra på sin storebror och nafsa på honom, Ebbe säger lugnt nej och rullar ner Isac. Han har ett sånt tålamod med Isac, som verkligen jäklas hela tiden. En helt ny med rolig sida som Isac bjuder på. Och även min stora kille, detta tålamod jag är så imponerad.
Men han älskar sin lillebror, blir orolig när Isac sover och Ebbe missat  det "Mamma, var är Isa?" -Han sover. "Bra, Isa vakna, Isa leka bilar"
Dom leker ihop. Eller ja Ebbe leker och Isac biter i Ebbes bilar. Hur som helst så lever jag i en lyckobubbla. Operationen gick bra, Isac gör framsteg med maten. Han har tagit sina första steg. Och pojkarnas relation verkligen blomstrar efter en något mer negativ period.

Välkommen till happy-place <3










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar